Onthaal van bezoekers

Doelstellingen

  • Technieken en vaardigheden aanleren om doeltreffend te onthalen.
  • Hoe het onthaal persoonlijk maken?
  • Het visite kaartje van de onderneming zijn.
  • Gewoon, een uitstekend contact hebben.
  • Elke bezoeker kunnen onthalen met effectiviteit, discretie en vriendelijkheid.

Aanpak

  • Oefeningen i.v.m. het onthalen van bezoekers.
  • Intensieve opleiding met hulp van audio-visuele middelen.
  • Evaluaties met commentaar.
  • Opbouw van een concreet actieplan om de leerpunten werkelijk in de praktijk om te zetten.

Duur

  • 2 dagen m.u.v. de voorbereiding en de opvolging.
Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken